Obchodní podmínky
Registrací, ale i dalším využíváním aplikace Lunchdrive vyjadřuje kupující svůj souhlas s níže uvedenými Obchodními podmínkami společnosti Obědy Adam.
Vymezení pojmů
1.1. Prodávajícím je společnost Obědy Adam, se sídlem Palackého třída 742, Česko, Brno-Královo Pole. IČ: 07713665, DIČ: 07713665, (dále jen Dodavatel jídla).
1.2. Kupujícím je odběratel jídla, který si prostřednictvím aplikace Lunchdrive vytvoří účet a při objednání uzavírá kupní smlouvu. Identifikuje se přihlašovacím emailem a heslem zadaným při registraci.
1.3. Zboží jsou produkty nabízené za uvedenou cenu prodávajícím v aplikaci.
1.4. Obchodní podmínky jsou pro Uživatele i Poskytovatele závazné okamžikem potvrzení registrace.
1.5. Aplikací se rozumí webová nebo mobilní aplikace Lunchdrive.
1.6. Nabídkou k uzavření Smlouvy je registrace Uživatele, která se realizuje založením účtu (vyplněním a odesláním registračního formuláře nebo přijetím pozvánky do jiného účtu).
1.7. Přijetím nabídky je zobrazení potvrzovací obrazovky po registraci nebo e-mailové potvrzení registrace poskytovatelem. Toto přijetí nabídky je okamžikem uzavření Smlouvy. Smlouva je uzavřena na dobu neurčitou.
1.8. Účet – uživatelský účet pro službu identifikovaný unikátním identifikátorem (názvem účtu/agendy). Účet představuje neveřejnou část aplikace.
1.9. Blokace účtu je omezením přístupu uživatele k účtu či všem účtům.
1.10. Zrušení účtu je nenávratné smazání jednoho nebo všech účtů uživatele a všech dat spojených s rušeným účtem. Zrušení účtu představuje zrušení Smlouvy.
1.11. Poskytovatel z aplikace umožňuje propojení na online platební systém Stripe a GoPay.
Objednávka, její změna a zrušení
Objednávku jídel lze provést po provedení registrace prostřednictvím on-line formuláře v aplikaci Lunchdrive libovolným výběrem ze zveřejněného jídelníčku dodavatel jídla na vybrané dny.
2. Objednání zboží provede kupující kliknutím na tlačítko objednat a tím se vyslovuje souhlas s těmito obchodními podmínkami.
3. Kupující může před uzávěrkou svou objednávku libovolně měnit či rušit. Pokud byla objednávka hrazena online platební kartou, případný rozdíl v objednávce bude doúčtován a kupující vyzván k platbě. V případě zrušení objednávky se na konto kupujícího přičte ve stejné výši kredit, který může být použit pro další objednávku u dodavatele jídel.
III. Zboží
Dodavatel jídla se zavazuje vyrobit a dodávat zboží na základě objednávky kupujícího a dovést jej dle dohody na jeho adresu, výdejní místo či do zvoleného automatu.
Dodávka jídel probíhá dle dohody ve stanovených časech a na předem určené místo.
Kupující je obeznámen s tím, že dodávka jídel je plánována na základě logistických možností a že čas dodání může být ovlivněn dopravní situací či nenadálými okolnostmi (uzavírka, havárie, ztížené povětrnostní podmínky).
Zodpovědná osoba (řidič) předá kupujícímu či jím pověřené osobě objednané zboží osobně. Pokud osoba nebude v dohodnutou dobu přítomna, je možné po předchozí dohodě předat zboží tzv. “pověšením na kliku”. Dodavatel jídla v tu chvíli ovšem nenese žádnou odpovědnost s případným odcizením či znehodnocením jídla.
Zboží je určeno ke přímé spotřebě, pokud není na etiketě jídla uvedena pozdější lhůta spotřeby.
Dodavatel jídla prohlašuje, že vyrábí zboží na základě platných oprávnění, norem a předpisů ČR.
IV. Cena a platební podmínky
Cenou se rozumí uvedená cena jídel zobrazená v aplikaci v jídelníčku. Cena obsahuje příslušné DPH.
Nepřevzetí zboží kupujícím neznamená zrušení objednávky.
Dodavatel jídla kupujícímu umožňuje platit on-line platbou, fakturou či hotovostí, a to vše na základě předchozí dohody s kupujícím.
Kupní cena je uhrazena v případě platby kartou on-line okamžitě při provedení objednávky, v případě hotovosti při předání zboží a v případě platby na fakturu připsáním na účet dodavatele jídel.
V případě prodlení s úhradou faktury si dodavatel jídla vyhrazuje právo vystavit úrok z prodlení.
V. Záruční podmínky a reklamace
Záruční dobou se rozumí datum spotřeby, které je uvedeno na etiketě jídla či na dodacím listu.
Pokud kupující při převzetí zboží zjistí vady zboží v množství, druhu nebo jakosti, je oprávněn požadovat po dodavateli jídel okamžitou nápravu. Pokud se prokáže zavinění dodavatelem, je dodavatel povinen v rámci možností vadu či pochybení odstranit. Pokud nelze chyby okamžitě odstranit, sjedná dodavatel jídel s kupujícím postup dle dohody. Nárok z vad může kupující uplatnit, pokud dodržel podmínky systému HACCP a pokud informaci o vadách podal dodavateli jídel včas. V případě uznání reklamace, dodavatel jídla vadné zboží vymění v co nejkratším možném termínu nebo zruší objednávku a vrátí za nedodané či vadné zboží příslušnou částku k účtu kupujícího.
Dodavatel jídla neručí za kvalitu a zdravotní nezávadnost dodaného zboží, pokud dojde k porušení teplotního řetězce a nedodržení podmínek skladování, které je uvedeno na etiketě.
VI. Ostatní ujednání
Smluvní strany se dohodly, že jejich vzájemná práva a povinnosti neupravené těmito Všeobecnými obchodními podmínkami se řídí ust. § 2079 a následujícími paragrafy zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
Kupující prohlašuje, že se se zněním Všeobecných obchodních podmínek seznámil a jsou mu srozumitelné. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů v případě Kupujících - fyzických osob - z uzavřených kupních smluv je Česká obchodní inspekce. Více informací je uvedeno na internetových stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.1.2024 a mohou být jednostranně měněny Dodavatelem jídla.